BÖCKER
Under mina år som föreläsare och strategiskt bollplank åt stora verksamheter, har jag samlat en massa insikter kring vad som behövs för att skapa ett starkt arbetsgivarvarumärke. Det har mynnat ut i ett flertal böcker – varav den senaste fick utmärkelsen Årets Marknadsföringsbok
HÄR ÄR BÖCKER JAG SKRIVIT I URVAL
Så bygger arbetsgivare starka varumärken (Studentlitteratur, 2017)
Den här boken ger dig nya insikter om vad smarta arbetsgivare gör för att attrahera,
behålla och tända glöden hos de människor som bygger kundupplevelsen och organisationens framgång.
Allt du behöver veta för att bli en attraktiv arbetsgivare (Liber, 2013)
Boken utgår från framgångsrika exempel på företag och organisationer som på ett medvetet och systematiskt sätt lyckats etablera ett attraktivt varumärke som arbetsgivare.
Sustainable Employer Branding: Guidelines, Worktools and Best Practices (Liber, 2013)
Det Ängsliga Samhellet (Vulkan 2018)
När jag inte pratar…
…formulerar jag gärna mina tankar i skrift. Jag har skrivit två böcker om
mitt favoritämne
– japp, du gissade rätt!
– Employer Branding.